onsdag den 15. maj 2013

Motivation til nye masker...

Jeg kan ikke rigtig finde min strikkemotivation for tiden. Måske er det det spirende forår der trækker og flytter opmærksomheden, eller også er det fordi jeg ikke har fundet lige dét strikkeprojekt, der kan fastholde mig bag pindene længe nok til at det giver mening. Jeg hopper fra projekt til projekt. Frem og tilbage - og frem igen.

I går blev jeg både fristet og inspireret - af de søde strikkeklub-damer - til at kaste mig over lidt Drops udsalgs-uld. I går eftermiddags slog jeg derfor masker op til en lysegrå ROSA-sweater fra Suveræn Strik. Det var åbenbart det der skulle til, for maskerne flyver over pindene og jeg hænger i - med tungen lige i munden - for mønstret er ikke helt let.

Jeg har vist fundet strikke-motivationen igen. Og denne udfordring skal snart være færdig, for den er perfekt til en kølig forårsaften.

LeLouLaLi








1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN16. maj 2013 kl. 09.03

    DET SER RIGTIG FLOT UD......
    GOD STRIKKE-FORNØJELSE..
    KÆRLIGST FASTER

    SvarSlet