søndag den 28. april 2013

Weekendliv...

Jeg har brugt bededagsferien godt og grundigt. På mental opladning. Det er der behov for, for vi kæmper som vilde på arbejdet i disse dage.
Det er spændende, men også hårdt, så det er rart at kunne lade op i skønne omgivelser. Ikke et ord mere om arbejde. Jeg holder fri! Weekenden har budt på 'havnerundfart i aftensol', på 'gammelkoneslik og -krimi' lørdag aften, på gode 'gæster til frokost' og 'aftensol i hele stuen' takket være de mange 'is'-toppe omkring os. Det hele er foreviget via Instagram - og nu også på bloggen.

Jeg har næsten ikke strikket - men dog pillet op. Sådan noget stumpestrik skal helst være helt ensartet og jævnt for ikke at blive til 'kludestrik'. Jeg planlægger at tage hævn bag pindene om lidt.

God søndag - og god uge! LeLouLaLi



1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN29. april 2013 kl. 08.44

    SMUKKE, SMUKKE BILLEDER, - JEG GLÆDER MIG..
    KÆRLIGST FASTEREN

    SvarSlet