onsdag den 17. april 2013

Jeg er faktisk ret vild med lyden af...

Havet
Altan-livet
Opvaskemaskinen
Venindelatter
Tørretumbleren
Containerhavnen
Telefonsnak
Stilheden


... Og jeg har heldigvis det hele lige inde for rækkevidde.
Det er så skønt! Ja, der er vist ingen vej uden om at dette bliver endnu et jubel-indlæg. I må have mig undskyldt... Jeg er faldt ret godt til her på havnen. Jeg nyder solstrejf på altanen, blæsten på 'dækket' og min lejlighed med alskens elektronisk hjælp, som bare gør hverdagen en hel del lettere. Faktisk er det utroligt, så hurtigt man vender sig til ikke længere at skulle i kælderen for at benytte delebadet og vaskekælderen...

Jeg har for alvor indtaget altanen og har i dag sået koriander, purløg og dild. Stination har foræret mig det yndigste lille forspire-drivhus i weekenden og herinde spirer netop nu bittesmå basilikum-frø. Det er vildt hyggeligt og meget forårsagtigt.

Lige nu sidder jeg og ser ind på et lyserødt Aarhus. På en aftentræt Molslinje, der er lagt til kaj for i dag og på Rådhustårnet i modlys. Jeg er langt væk, men alligevel midt i det hele. Og jeg er helt og aldeles vild med det :)

God og Glad forårs-onsdag LeLouLaLi





2 kommentarer:

  1. Ja opvaskemaskine og eget bad er ikke sådan at kimse ad:)
    Jeg glæder mig til at se det - vi ses senere.
    - Theresa

    SvarSlet
  2. INGA MARGRETHE JENSEN18. april 2013 kl. 09.17

    SÅ DEJLIGT SÅ DEJLIGT, - JEG DELER GLÆDEN MED DIG.

    KÆRLIGST FASTEREN

    SvarSlet