mandag den 18. februar 2013

Nye bånd - nye traditioner...

I sommeren 1982 sad min mormor omgivet af tung, varm uld og en hæklenål nummer tre. Hun var igang med en lang og varm dåbskjole til mig. Siden jeg fik kjolen - og mit navn - i 1982, har kjolen gjort tjeneste blandt familie og venners børn i både Danmark, Tyskland og Canada. Nu er turen kommet til Sønderjylland, hvor min lille niece skal låne den i næste weekend. Det er første gang jeg selv har gjort kjolen klar. Jeg har sat nye bånd i i en rosa nuance.

Nye bånd - nye traditioner....


Nye bånd - nye traditioner...

LeLoulaLi

2 kommentarer:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN19. februar 2013 kl. 12.19

    HEJ KÆRE DU.
    DET SER RIGTIG FINT UD, - DU ER BARE SÅ FLITTIG OG OMSORGSFULD, - ALTID.... OVERFOR "ALLE OS".
    HUSK NU OGSÅ DIG SELV ......
    KÆRLIGST FASTEREN.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin! Der er noget særligt over dåbskjoler med historie i. Min mor syede en til Alberte med dele lavet af Albertes oldemødre og tipoldemødre. Jeg håber i får en dejlig dag :-)

    SvarSlet