søndag den 10. februar 2013

Er der fartbegrænsninger på pind 3,5...?!

Min svigermor har lige strakt fødselsdag og hun har i den forbindelse - men i al beskedenhed, naturligvis - givet udtryk for at Honey-cardiganen fra Isager er hendes absolutte yndlingsstrik...

Jeg har været lidt i tvivl om hvorvidt jeg ville strikke den til hende, men nu - i allersidste øjeblik - har jeg alligevel slået maskerne om pinden og givet mig i kast med et eksemplar til hende. Jeg har heldigvis strikket den før, så den sidder i fingrene...

... Men jeg håber ikke der er fartbegrænsninger på hurtigstrik!

Klar til start...

Yndlingsmønster...
 
God søndag aften - LeLouLaLi


2 kommentarer:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN10. februar 2013 kl. 20.49

    HUN BLIVER DA RIGTIG, RIGTIG GLAD... OG DER ER ABSOLUT IKKE FARTBEGRÆNSNING, - SÅ BARE AFSTED DERUD AF....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg strikker så det gnistrer! Tak for det fine brev - som jo egentlig var til min far - smukke Hjerting-master. Jeg er i Hjerting nu, og har lige læst det :)
      Knus LLL

      Slet