torsdag den 15. november 2012

Knus, kakao og velkommen til nye læsere...!

Er netop kommet hjem efter et hyggeligt cafe-besøg. Der er nu ikke noget som spontan slentretur, knus og varm kakao. Det er ikke så længe siden min kusine havde fødselsdag, så hun skulle naturligvis have lidt godter og lidt blødt hjemmestrik.

Man fristes til at sige at det er 'den sædvanlige strik', for jeg har efterhånden strikket et par Rowan Cable Neck. Denne model er strikket af 300 gram Drops Alaska  - 100% uld. Den er virkelig let at strikke - hvorimod monteringen er lidt besværlig at få pæn. Jeg har selv et gult eksemplar og er virkelig glad for den, blandt andet fordi den når længere ned end mange andre halsrør.

 Til Bente
 
Og så har jeg - takket være Maries anbefaling - fået nye læsere. Velkommen til! Føl jer endelig hjemme =)
 
LeLoulaLi

2 kommentarer:

  1. Tak, det er ikke svært at føle sig hjemme på en fin blog fyldt med hjemmestrik:-) Jeg glæder mig til at følge med...

    SvarSlet
  2. Meget fine billeder, tak for kigget :)

    SvarSlet