lørdag den 17. november 2012

Her dufter lidt af uld....

Så er der kommet uld - i alle afskygninger - til strikkeklubben. Det er fra Garnudsalg og lever vist helt op til forventningerne. Den lange leveringstid til trods, er det en rigtig god handel. God kvalitet til overkomemlige priser. Jeg glæder mig til at se hvilke projekter, der springer af pindene hos de aarhusianske 'strikkedamer'!

Højlandsuld, Alpaca, Silk Mohair, Angora... 


PS. Min kærste blev en anelse skræmt over at se SÅ meget garn! Han mener helt bestemt at det kan nå - mindst - til Lystrup og tilbage igen...

LeLouLaLi

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud! Glæder mig til at se hvad I får skabt af det hele :)

    SvarSlet
  2. Ih hvor lækkert, glæder mig til at se og mærke det live ;-) der går lidt tid inden jeg skal i gang med mit angora, men nu har jeg det da :-)

    SvarSlet