mandag den 12. november 2012

Det sure med det søde...

I sidste uge blev jeg noget så inspireret af en af de andre kreative strikke-damer. Marie havde medbragt hjemmelavede flødekarameller til vores strikkeaften - og de var bare helt vildt lækre! Jeg vidste faktisk ikke, at man selv kunne lave den slags, men efter at have gransket Arlas opskrift kastede jeg mig - iført skåneærmer og køkkengefül - ud i projektet.

Det var slet ikke svært!Halvdelen fik et lille drys lakridspulver, hvilket i den grad kan anbefalens. Her blev en ordentlig stak, så der ryger også en pose til Hjerting i anledning af den forestående fødselsdag.

Guf!

Nu går jeg ugen i møde med lommerne fuld af godter. Det burde kunne tage den værste mandagssurhed.
Tak for inspirationen og god mandag! LeLouLaLi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar