søndag den 28. oktober 2012

Hov! Jeg kom lige forbi Danmarks største Krea-messe... Jeg skulle jo den vej alligevel!

Jeg havde egentlig tænkt at jeg skulle sidde over i år, men da dagen så oprendte tog jeg alligevel et smut forbi Kreative dage i Fredericia Messecenter. Jeg skulle jo den vej mod Hjerting alligevel... ik?!

Stination kunne desværre ikke komme med i år - en lille del skyldtes vist min vægelsindethed og sidste-øjebliks-indskydelser - men jeg lover dig, søde veninde, vi tager af sted næste år, ik? =)
Det var også min sidste rigtigt planlagte aftale med min mor. Jeg kom hjem med en pose fuld af alt muligt, som ville være lige hende. Og jeg må indrømme at første runde krævede lidt neglebid og dybe vejrtrækning. I toget videre mod Hjerting fik jeg da også lige snøftet mig igennem det udleverede eksemplar af Familie Journalen. Der er så mange minder. Heldigvis!

Jeg kom hjem med perler, garn, papir og sørme om jeg ikke også fandt min yndlingsstrikkebog ( - så nu må Aarhus Kommunes biblioteker gerne få deres eksemplar tilbage igen). Så det var jo faktisk nogenlunde de samme fund som sidste år. Nu er nogle af hovedingredienserne til året selv-gjorte julegaver i hus. Jeg glæder mig!

Coast-garn af 55 % lammeuld og 45 % bomuld - garnet her er fra Garngaragen, men er i farver og kvalitet  præcist ligesom Rasmillas yndlingsgarn.
 
Søstrene Grenes nye vinter/jule-papir
 
Glasperler og gamle 'sæbemærker'
 
Færskvandsperler, perlemor og sølv


 
Yndlingsstrik - Rowan magasin nr. 46
 

Minder - og lune sider...

LeLouLaLi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar