tirsdag den 11. september 2012

Sensommerregn, trinbræt, regnbuer og mikroblogning....

Jeg sidder i Birk. Sådan lige knap 85 km til venstre for Aarhus. Jeg har langt hjem - synes jeg! Men hov! En blog-app! Jeg er reddet!

Her dufter sf sensommer. Af regn og modne hyben. Det er en ren remisens af barndommens sensomre. Jeg har stået her mange gange, men i dag er speciel - det er første gang alene. Uden min mor i mobilen. Jeg er fristet til at ringe til nær og fjern. Jeg har gode mennesker i telefonbogen, men lige nu vil jeg bare stå og savne. Lige her på trinbrættet. Under regnbuen!

Det er helt vildt smart med det her mikroblogning. Jeg er allerede stor fan! Nu må jeg bare vente til jeg er tværs over Jylland og igen er forbundet med Internettet ;)

LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN11. september 2012 kl. 18.51

    HEJ KÆRE DU.....

    GLAD FOR AT MÅ DELE DE SMUKKE TANKER MED DIG...
    KÆRLIGST, FASTER INGA.

    SvarSlet