tirsdag den 7. august 2012

Viva la vida - eller noget om at være glad for sin cykel

Jeg indledte foråret med at købe mig en cykel!

Efter store overvejelser og flere prøvekørsler blev cyklen - over alle cykler - endelig min! Den er fra det danske cykelmærke Viva - og jeg er bare helt vildt glad for den. Jeg har dog måtte sande, at her er rigeligt med bakker i det aarhusianske - og deraf kan man så udlede, at den også er udemærket at trække med =) Mine forældre skænkede mig i påskegave den smarteste cykel-I-love-my-brain-hjelm, så jeg er i den grad veludrustet til cykelturene i det Østjyske. Desværre har cyklen tilbragt en væsentlig del af sommeren i baggården, men nu skal den frem igen og med mig ud i sensommeren.


Viva - min cykel

Faderen finjusterer i forårssolen

I love my brain!

LeLouLaLi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar