søndag den 19. august 2012

Slow Sunday...

Vi holder os en langsom solfuld søndag. Vi er gået helt ned i gear og nyder hinandens selskab, solen og en enkelt is. Det er ren opladning og afslapning, for i morgen er det mandag - så må man godt!

Baggårdslæsning søndag formiddag...



Isspisning på storetorv med udsigt til begyndende festuge...

Aftenlæsning i forhaven...


Det er da vist lige til at holde til...

LeLouLaLi

PS. jeg kan VARMT (ha ha!) anbefale det nye Boligliv. Der er et stort 'kreativ-boligtillæg' med en masse gode ideer til hjemme-projekter. Jeg er selv blevet inspireret til en strikpude, men det må i høre mere om i morgen. Godnat =)

4 kommentarer:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN20. august 2012 kl. 19.02

    TUSIND KÆRLIGE TANKER, - SIDDER PÅ ALTANEN MED ET KØLIGT GLAS CHARDONNAY.

    JEG ER SÅ GLAD FOR MIN HJERTING-TUR....

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig og hyggelig søndag.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Elisa,

    Hyggeligt at du kiggede forbi. Jeg vil snuse lidt til din blog - kom glad igen en anden gang :)

    Vh Lene

    SvarSlet
  4. Det ser ikke dårligt ud! Skal også ned til Århus festuge i næste uge - der bliver flere rigtig gode indslag at vælge imellem.

    SvarSlet