tirsdag den 28. august 2012

Én napoleonshat kommer sjældent alene...

Jeg kender én der snart fylder 30 (!) Og jeg kender én, der er meget glad for marcipan - en kombination heraf giver sådan cirka - hold nu fast -  61 napoleonshatte. Hverken min far eller jeg er klar over hvordan vi pludselig endte op med SÅ mange kager... men altså værre er det nu heller ikke, vel?!

Hatte med mandel på toppen...
 
 ...og chokolade i bunden!
 
 
Opskriften er fra 'Det søde Liv' med Mette Blomsterberg og kan findes lige her. Både min far og jeg er 'begyndere' i køkkenet, så kagerne har en del charme-fejl. Men! de smager godt...
 
LeLouLaLi
 
 
 


1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN29. august 2012 kl. 13.44

    ABSOLUT EEN AF MINE "FAVORIT-KAGER", -SÅ JEG GLÆDER MIG...
    KÆRLIGST FASTEREN.

    SvarSlet