lørdag den 28. juli 2012

Skab dig!

For snart meget længe siden, fandt jeg et lille skab i Søstrene Grene - det måler ca. 30*20*7 cm og er oprindeligt finértræ i sætterkasse-stil. Jeg købte det uden noget egentlig formål, men nu har jeg besluttet, at det skal indeholde nogle af mine halskæder.
Skabet kom derfor på sommerferie i min fars skur. Her fik det en omgang maling, lidt slibning og endnu mere maling. Resultatet blev et fint lille skab, som skal hjem og hænge på min væg.

Før vi går i gang


Færdigt

Færdigt

Færdigt

Færdigt

LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN29. juli 2012 kl. 13.15

    SIKKET FINT LILLE SKAB, - I ER BARE SÅ DYGTIGE OG KREATIVE...
    KÆRLIGST FASTER.

    IDAG REGNER DET, SÅ JEG BENYTTEDE VEJRET TIL EN DEJLIG TUR PÅ "KUNSTEN", - - SPÆNDENDE.

    SvarSlet