tirsdag den 3. juli 2012

Aftryk af kærlighed...

Jeg er begyndt at samle på 'aftryk af kærlighed'. Det lyder måske lidt kringlet, men umiddelbart efter jeg havde mistet min mor, gik jeg en dag en tur i Risskov. Lige præcist som jeg gik og sendte kærlige tanker afsted, stødte jeg på en hjerteformet olieplet lige midt på stien. Og så var det jeg tænkte... Hmm... verden og hverdagen er jo faktisk fuld af kærlighedsaftryk. Herunder kan du se nogle af dem jeg er stødt på de sidste uger...

Olieplet i Risskov-stien, Aarhus
Sol og skyer over Hjerting - en lørdag eftermiddag


Mauerpark, Berlin - med mine mænd i baggrunde

Lyshjerte i trætoppene, Riskov

Gadegraffiti, Berlin

Sønderjysk strandkant, maj 2012

Gadeplan, Berlin
Hjertekløver

Berlinmuren
Endnu en hjertekløver

Blad set på vejen hjem fra arbejde, en sommertirsdag i Aarhus

Der er jo masser af kærlighed derude - Jeg går den i møde og samler den op undervejs... 
LeLouLaLi ♥








1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN3. juli 2012 kl. 11.05

    KÆRLIGHEDSAFTRYK, - DEN KAN JEG LIGE BRUGE...SMUKT, SMUKT, JEG HAR EN DEL "HJERTESTEN" FUNDET VED HAVET, BÅDE HER OG DER..

    SvarSlet