fredag den 10. februar 2012

Jeg har hørt....

Jeg har hørt, at foråret er lige om hjørnet! Vi skal bare vente lidt endnu... Jeg glæder mig!

Vintersol på frøplanten på min væg...


Frossen Silkeborg-Sø

Måske når jeg slet ikke at se isskruninger i år. Jeg kom ikke til Hjerting i ugens løb, og tøvejret sætter nok ind inden weekendens besøg...Det gør nu heller ikke så meget. Jeg har nemlig mødt det smukke syn af en opadgående sol, en frossen sø og et vinterklædt Himmelbjerg på vej på arbejde. Det er så fint. Især når man sidder indendøre i et varmt tog.

...men jeg glæder mig nu alligevel til forår!

God weekend - LeLouLaLi  

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN10. februar 2012 kl. 22.43

    JA, - VI KAN JO GODT LIDE VINTEREN MED SNEENS LYS, - MEN SELVFØLGELIG GLÆDER VI OS DA TIL FORÅRET, OG DET KOMMER JO NU LIGE OM LIDT.....
    GOD WEEK-END
    FASTEREN

    SvarSlet