torsdag den 2. februar 2012

Forår!

Her er det blevet forår...! I hvert fald i vindueskarmen.

Imens frosten knaser og knager udendøre, har jeg smykket indersiden af vinduet med varme lys og forsigtige sprøde forårsblomster. Det er sådan set meget rart!




Da jeg i sidste uge lå underdrejet under dynen, fandt jeg den fineste lille Bjørn Wiinblad lysestage på nettet. Det er jo et F.U.N.D. !! Her i Aarhus er sådan en skønhed set til flere hundrede kroner i antik-butikken. Men(!) en flink mand fra syd-sjælland, ville hjertens gerne sælge mig sit eksamplar for den beskedne sum af 35 kr. ! Det var altså meget flinkt! Og i går sled jeg mig gennem frosten, for at hente min fine lille pakke på det lokale postkontor. Og se lige...

Wiinblad med lys og påskeliljer

Den passer perfekt ved siden af min mors gamle vase, som i dagens anledning er fyldt med sprøde påskeliljer. Aha... !

Hav en dejlig torsdag - inde eller ude, men husk at holde varmen!

LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN2. februar 2012 kl. 16.04

    SÅ DEJLIGT MED LYS OG FORÅRSBLOMSTER I DIT VINDUE, - SMUKT OG FINT.
    KÆRLIGST FASTER

    SvarSlet