mandag den 23. januar 2012

Herlig hygge - hér og dér...

Efter et par hårde dage i begyndelsen af januar, har vi i den sidste tid koncentreret os om hyggen. I sidste uge - en hel almindelig tirsdag - vågnede jeg f.eks. op i en stor slotsseng. Ikke dårligt, vel? Det var naturligvis i embeds medfør, og vi arbejdede som små heste - men alligevel...

Skulle man ikke lige snuppe en middag herinde...?


Nøglen til slottet...


Vi fortsatte hyggen i weekenden, hvor vi havde familie-nytårs-visit fra Nord og Syd. Her blev hygget med garn og snak, grin og tal, mad og meget mere...

Hygge, hygge, hygge...

Nu sidder jeg med en kop te og forberede et lille Københavner-besøg i den kommende weekend. Alt godt kommer til den, der venter... så det sidder jeg lige her og gør. Lidt endnu.

Knus LeLouLaLi

2 kommentarer:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN23. januar 2012 kl. 21.18

    DET VAR BARE EN HELT IGENNEM PRAGTFULD LØRDAG.
    TUSIND TAK FOR DET, - HERLIG MIDDAG BRIAN, GOD SNAK, OG HYGGE, HYGGE...
    JEG NØD DET.
    KÆRLIGST, FASTER, DEROPPE NORDFRA....

    SvarSlet
  2. Kære Faster I,

    Jeg håber du nød din taxatur rundt om regnbuen :) Jeg er blevet slemt fork'nølet - håber ikke du er smittet!
    Ellers er alt vel... Knus L

    SvarSlet