fredag den 30. december 2011

Til havs!

Endelig er jeg tilbage i nogenlunde lodret vatter! Tre mand høj pådrog sig i løbet af julen, intet mindre end en god gammeldags indluenza! Julen var derfor desværre alt for hurtigt overstået. Den sluttede under dynen med tilhørende feber og snue. Heldigvis var det - når det nu skulle være - i godt selskab...

Vi nåede at fejre en dejlig jul. Og vi nåede naturligvis også en tur til havs. Her følger ikke så mange ord. Billederne må tale, imens jeg kommer til kræfter igen... værs'go:

Juleaften ved strandpromenaden

Juleaften ved strandpromenaden

Juleaften ved strandpromenaden

Den varmeste 2.juledag i 100 år

Vi gik helt ud til 'kanten af Danmark'

Vesterhav

Lyset var helt specielt denne varme 2. juledag

Os!

Fra indersiden af en bunker

Fra ydresiden...

Sol sol sol

Brissen højt til vejrs - på toppen af bunkeren

Næsten som en sommerdag..

...Men det er altså stranden anno julen 2011

Hjemme ventede Matador-hygge - inden influenzaen satte ind!


Jeg må tilbage i opladeren - vender tilbage i morgen!
LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN31. december 2011 kl. 11.43

    KÆRESTE DU.
    DET VAR DA MØG-ÆRGERLIGT, - DET ER SELVFØLGELIG INGEN TRØST, - MEN JEG HAR HØRT AT RIGTIG MANGE HAR VÆRET SÅDAN LIDT "HALV-SLØJE" I JULEN, - MON IKKE VI ALLESAMMEN ER LIDT SÅRBARE I VINTER- OG STRESS-TID?
    JEG HAR DET ALTSÅ FINT, - IDAG ER HER MEGET SMUKT, - SOL, RIM, BLÅ HIMMEL.
    I AFTEN EN HYGGELIG NYTÅRSAFTEN MED 4 "ALENE-PIGER", - DET GLÆDER JEG MIG TIL.
    TUSIND KÆRLIGE TANKER, OG ET GODT, GLAD, VELSIGNET NYÅR TIL OS ALLE.
    FASTER INGA.

    SvarSlet