søndag den 20. november 2011

Til kølige dage...

Vi holder 'hjemme-weekend' i disse dage. En sådan består udelukkende af ingredienser som: hygge, sove længe, snak, god mad, grin, afslapning, strik og film-kik'ning (Twin Peeks - forstås!).

I går aftes fik jeg således - til et par afsnit Twin Peeks - strikket mig et sæt lune håndledsvarmere.

Håndledsvarmere i alpaca


Opskriften er fra det sprit-nye Kreativ Stik (s. 50) Jeg har dog strikket mine på pind 3 og 4 i stedet for pind 4½ og 5 - det fungerede bedst her. De er stirkket af alletiders yndlingsgarn Drops ren Alpaca og her er brugt omkring 30 g. Et fint lille aftenprojekt.

... og for lige at kombinere Twin Peeks og håndledsvarmerne så...

Damn Good Coffee...
LeLouLaLi

PS. Jeg undskylder de meget beskidte fingre. Men jeg har lige viklet en halv adventskrans. Jeg er dog kommet i underskud af 'vikle-tråd', ¨så projektet holder pause, til noget sådant er indkøbt. (Der er jo også en hel uge endnu!)

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN22. november 2011 kl. 14.37

    DE HÅNDLEDS-VARMERE SER DA BARE RIGTIG LÆKRE UD.
    JEG ER BARE SÅ FULD AF BEUNDRING FOR ALT DET DU NÅR.
    DEJLIGT SOLSKIN HEROPPE, SÅ DET BLEV EN GOD LILLE "SKOV-TUR".
    TUSIND KNUS....
    FASTER INGA

    SvarSlet