fredag den 28. oktober 2011

Stakkevis...

Jeg har stakkevis af de der gratis-postkort! Og jeg kom i tanke om, at det bogmærke jeg viste den anden dag, faktisk ikke er mit yndlings-yndlings! For der er jo altid ét der er så specielt, at det kun findes frem til helt særlige bøger.

Kortet fandt jeg for mange år siden. Jeg kender ikke historien bag det - og jeg har slet ikke behov for at finde frem til den. For det har fået sin egen historie! Det minder mig nemlig meget om min mor. Fordi det ligner. Lidt. Næsten(!) sådan ser hun nemlig ud, når hun ser op fra sit strikketøj eller en ikke-slippelig krimibog.

'Bogmærket over alle bogmærker'


Jeg har så mange af ovenstående postkort, at jeg besluttede, at jeg hellere må få sat lidt skik på dem. I Søstrene Grene kan man for tiden få helt gennemsigtige bokse. Og den mindste størrelse passer perfekt til postkort. Synes jeg.
Rodede budskaber!


Oprod!


LeLouLaLi...

...og så ikke et ord mere om bogmærker og postkort (foreløbigt!)

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN29. oktober 2011 kl. 22.26

    JEG GÅR PÅ KAFFEBAR, - BÅDE FOR "LATTEN" OG FOR KORTENE..
    KÆRLIGST, FASTER

    SvarSlet