lørdag den 15. oktober 2011

Seks år...!

I dag er det helt præcist seks år siden:

- Danmark fik en ny lille Kongesøn
- Solen stod højt over København
- Busserne flagede
- Tempraturen var omkring 16 grader
- Jeg var på efterårsferie på Vesterbro
- Stina læste teologi, jeg læste lingvistik
- Men lige denne dag drak vi rødvin
- Og hørte Tue West
- Inden vi gik til koncert med selvsamme
- På Vega
- Hvorefter vi gik på Mc Kluud
- Og der stod han...

- Brissen!

Lidt senere blev han min. Og i dag har vi kendt hinanden i seks år! Der er sket så uendeligt meget på de år. Jeg værdsætter hver eneste dag! Sammen med ham! Fordi han lærer mig så meget. Om stort og småt. Og hverdagen. Jeg holder så uendelig meget af vores hverdag...  Jeg holder så uendeligt meget af ham!

LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN16. oktober 2011 kl. 18.45

    HEJ SKAT.
    DET ER SMUKT OG GODT.
    HVERDAGENE ER "DE BEDSTE", - OG SÅDAN SKAL DET VÆRE.
    TUSIND KNUS TIL JER BEGGE.
    FASTER.

    SvarSlet