tirsdag den 18. oktober 2011

LeLouLaLi - nu i Lyserød...

... jeg har nemlig udvidet sortimentet. Igår kunne jeg præsentere mine brune Tryllekager - til børn og ballademagere og her til aften kan jeg præsentere mine nybagte Eventyrkager - til prinser, prinsesser og andet godtfolk.

De er lyserøde... og sukkersøde. Og så smager de af jordbær.

Nu skal jeg nok snart stikke piben ind - med hensyn til dette sukker-chok, som bloggen her har udviklet sig til. Jeg vil blot lige fremhæve, at jeg har anskaffet mig en sprøjte-pose-dims (og klippet den i stykker) så nu er det for alvor sjovt med kagepynteriet!

Altså, sjovt dét er det!


Jeg stikker et par kager i lommen og deler ud til overskuds-sekretærene på arbejdet i morgen. Jeg VED bare de vil blive overraskede og glade (særligt fordi de er lyserøde, kagerne!)

Glædelig tirsdag - LeLouLaLi

PS. Kære Bente, hvis du læser med fra Ebeltoft så også et stort tillykke herinde fra =) Knus L

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN19. oktober 2011 kl. 10.38

    DET SER BARE SÅ GODT UD, - ALTSÅ BÅDE KAGERNE OG FADET..
    KÆRLIGST FASTER.

    SvarSlet