tirsdag den 25. oktober 2011

Bare et bogmærke...

Jeg opdagede i dag, at mit yndligsbogmærke har fået en kaffeplet!

En kaffeplet!

På mit yndligsbogmærke!

Dét er altså ikke noget at grine af! Men jeg er faktisk - som dagen er skredet frem - gået hen og blevet ret glad for pletten. Den passer ligesom ind, lige der på mit bogmærke.

Mit bogmærke er 'bare' et af de her 'gratis-postkort' man kan finde rundt om i byen. Når kæresten-min kigger plader, kigger jeg som regel på postkort. Jeg har efterhånden samlet mig en pæn stak. De kommer som regel med når jeg sender breve, pakker eller tanker mod øst eller vest, nord eller syd. Man kan finde dem til enhver lejlighed.

Nu er mit yndlingskort så prydet med en kaffeplet, men det bliver det nu ikke mindre yndligs af.

Nu med kaffeplet!


LeLouLaLi

2 kommentarer:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN25. oktober 2011 kl. 22.10

    HEJ KÆRE DU.
    KAFFEPLETTER KAN JO ALTSÅ OGSÅ VÆRE GODE, - MEN LIGE NU SIDDER JEG OG KIKKER PÅ EN RØDVINSPLET PÅ MIT SKØNNE GAMLE SKRIVEBORD, - JEG TROR DET KAN FJERNES.
    ALT VEL HER.
    KÆRLIGST, FASTER

    SvarSlet
  2. En rødvinsplet er nu heller ikke dårlig - men på dit fine gamle skrivebord høre den altså ikke til!

    Du må igang med skurepulveret =)

    Jeg glæder mig til vi ses søde faster - der er ikke længe til!

    Knus L
    PS: min mor har lavet 100 stykker kransekage i dag, det der kagebord bliver ikke for sarte sjæle! ;)

    SvarSlet