fredag den 16. september 2011

Så lang, så godt...


Det lysner!

... Vi vandt.
En kende knebent kan man mene.
Men i sidste ende er det demokratiet og flertallet der bestemmer. Jeg står ikke tilbage med armene løftet i sejersrus. Jeg er derimod lettere bekymret. Jeg er en af dem, der udelukkende stemmer efter min sociale overbevisning og mit menneskesyn, alligevel kan jeg godt se at vi står overfor nogle skræmmende udfordringer - på flere fronter. Jeg er overbevist om at de gæve kvinder nok skal klare den. Jeg håber bare ikke de spænder - alt for meget - ben for hinanden undervejs!
Jeg havde håbet på en større - og bredere - sejer, ingen tvivl om det! Samtidig må vi erkende at Venstre står på oppositionens priviligerede råbe-ad-de-andre-plads, som Danmarks absolut største parti. Og Dansk folkeparti hænger godt på, som landets 3. største parti. Det er alligevel en kende bemærkelsesværdigt...

Det kan godt være svært at vælge imellem alle bogstaverne når man skal krydse!
(Magnetiske bogstaver fra Tiger ca. 200 stk for 20 kr!)


En ting er dog sikkert, vores nye kvindelig statsminister skal nok holde skinnet på næsen. Den kommende tid kommer til at byde på mange udfordringer fra både her og hisse, så jeg tror min konklusion på nattens valggyser må være... så langt, så godt! Tillykke med valget! Og fortsat god kamp!

LeLouLaLi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar