torsdag den 30. juni 2011

Lettelsens suk... og champagne i regnvejr!

... Vi fik det! Det hele! Som 1.prioritet! Det er intet mindre end fantastisk!

Og det kræver nok en forhistorie.

Alt specialpædagogisk støtte til studerende på videregående uddannelser har dette forår været i udbud. Aarhus Universitet har i mange år forsket, kæmpet for og udviklet dette praksisfelt - særligt for velkompenserede universitetsstuderende med dyslektiske vanskeligheder.

Vi har alle på centret været bekymrede for den teoretiske mulighed for at alt det arbejde og alle de krafter der er lagt i at opbygge centret skulle falde til jorden. Men det gjorde det heldigvis ikke!

Vi vandt udbudet!

...... og så fik vi champagne!

Bagefter gik jeg hjem i regnvejret. Og nød det! Er så glad, så glad!


Nu sidder jeg i sofaen - men en kop te og en krimi. Og konstaterer at selvom himlen er grå, ser det hele umådeligt lyst ud! :)

Knus LeLouLaLi

1 kommentar:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN1. juli 2011 kl. 23.14

    KÆRE DU.
    JEG GLÆDER MIG MED DIG OG "ALLE DE ANDRE", - SIKKEN LETTELSE, - JEG ER HELT SIKKER PÅ, AT I HAR FORTJENT DET, OG KAN LEVE OP TIL DE FORVENTNINGER DER VIL BLIVE STILLET TIL JER.
    TUSIND SOMMERKNUS.
    FASTER.

    SvarSlet