onsdag den 15. juni 2011

Dagen derpå...!

Igår så vi fodbold her i huset(!) Jeg var - åbentbart - kommet til at love kæresten-min, at han måtte se samtlige slutrundter, bare han ville være min!

Nu seks år senere bøder man så for den slags nyforelsket 'hoppen-over-hvor-gæret-er-lavest-hmf'. Men jeg elsker ham for det! Både at han er min. Og at han elsker fodbold.

Og det var jo en god kamp! Danmark vandt.

Men det er dagen derpå for disse herre:

I går forsvarede de de Hviderussiske faner, mens en lille million danskere så til. I dag sidder de på bænken! Med bøjede hoveder! Sådan er det med sport. Nogle vinder, nogle taber. Men solen brød frem og de raske fodbolddrenge fra hviderusland fik en bunke smil og solskin fra aarhusianerne.

... og ja, jeg er tilbage bag skærmen lørdag. Sammen med kæresten-min =)

Knus Leloulali

3 kommentarer:

  1. INGA MARGRETHE JENSEN15. juni 2011 kl. 22.07

    HEJ DU.
    SIKKEN DEJLIG KÆRLIGHED DER "LYSER" UD AF DIT INDLÆG. JEG SÅ OGSÅ FODBOLD, - HELT FINT.
    JEG NYDER DIN BLOG....
    KÆRLIGST FASTER

    SvarSlet
  2. INGA MARGRETHE JENSEN15. juni 2011 kl. 22.09

    SKAL DER SKE NOGET GANSKE SÆRLIGT PÅ LØRDAG?

    SvarSlet
  3. Hi hi Inga-alså :) Der skal vi - igen - se fodbold. Denne gang fra Aalborg.

    Hav en dejlig dag søde faster!

    Knus L

    SvarSlet