lørdag den 21. maj 2011

Ud i det blå...

Så sidder jeg i sofaen efter endnu en dejlig dag i det smukke Hjerting. Min næse er rød, mine fødder er ømme og mit sind er glad, glad glad!

Jeg brugte formiddagen på at gøre 'konfirmationskurven' til Nicolaj klar til i morgen. Den dejlige dreng er vild belæst og læser alt hvad der bare dufter af fantacy. Han skal derfor - selvfølgelig - have et boggavekort. Det er nu i en kurv sammen med flag, to (!) slikposer og en lille håndfuld læseprøver til inspiration. Jeg glæder mig til at give ham den - for jeg ved han bliver glad =)

Eftermiddagen bød på besøg af en hjertelig dame i skikkelse af min mors veninde. Jeg har ikke mødt hende før, så det var en stor oplevelse at møde det snaksagelige livsstykke! Efter et par kopper kaffe besluttede jeg mig for at tage på vandring i Hjerting og efterlod de to sludrechartoller på terressen. Turen gik ned gennem den gamle bydel, et smut op forbi den smukke kirke, et langt ophold ved vandet og en hjemtur op gennem skoven og anlæget. Fantastisk tur!













Nu sidder jeg i sofaen bag computeren. På tv kører serien Rejseholdet. På bordet vil der om et øjeblik stå en skål slik og en skål jordbær =) Jeg har kigget dybt i min mors stirkkekurv og logget et nøgle hvidt bomuldsgarn i min retning, så nu vil jeg kaste mig over pindende.

Sikken en herlig mini-ferie jeg holder mig!

God aften derude - Knus fra LeLouLaLi


1 kommentar:

  1. HEJ DU.
    RIGTIG DEJLIGT AT "VÆRE MED" PÅ DIN TUR I HJERTING.
    SMUKKE BILLEDER, SOM JEG JO ER SÅ HELDIG AT KUNNE GENKENDE.
    KÆRLIGST FASTER.

    SvarSlet